محل لوگو

دانلود پاسپورت اسکن شده آمریکا | آیدی کارت شناسایی و قبض برق طرح لایه باز psd قابل ویرایش در فتوشاپ


دانلود پاسپورت اسکن شده  آمریکا | آیدی کارت شناسایی و قبض برق طرح لایه باز psd قابل ویرایش در فتوشاپ

آنجایی که ایرانیان برای ثبت نام در بسیاری از سایتها مشکل دارند و کشورمون تحریم است اگر کارت شهروندی کشور دیگری داشته باشیم به راحتی میتوانیم در سایت مورد نظر ثبت نام کنیم. آمریکا از جمله کشورهایی است که بدون هیچ مشکلی میتوان با هویت آن در هر سایتی ثبت نام کرد. از آنجایی که روی ساخت این دانلود پاسپورت لایه باز آمریکا  America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس ، زحمت بسیاری کشیده شده خواهشمند است آن را فقط برای خودتون بکار ببرید و از فروش اون خودداری کنید . فرمت فایل پی اس دی می باشد. لازم است ابتدا فونت مربوطه در داخل فایل را اجرا کرده توضیحات همراه فایل را خوانده و سپس فایل را باز کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید.

دانلود فایل لایه باز پاسپورت آمریکا America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس در سایت های خارجی به قیمت بالای 300 هزار تومان پول ایران فروخته می شود. اگر مشکلی داشتید در ایمیل خود یا در قسمت نظران پاسخگو هستم.

 

لینک دانلود مدارک کشور آمریکا

فایل لایه باز پاسپورت آمریکا

دانلود فایل لایه باز پاسپورت آمریکا America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس آیدی کارت نیویورک قابل ویرایش

 

فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور آمریکا America ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس

دانلود فایل لایه باز پاسپورت آمریکا America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس کاملاً قابل ویرایش است . قالب با کیفیت بالا و آسان برای سفارشی کردن می باشد. همراه با فونت های لازم که شما می توانید این قالب را ویرایش کنید و هر نام ، آدرس ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، تاریخ انقضا ، تغییر عکس و غیره را قرار دهید. برای ویرایش این دانلود فایل لایه باز پاسپورت آمریکا America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس شما نیاز به نرم افزار فوتوشاپ دارید که بعد از دانلود شما نیاز هیچ دانشی در زمینه فوتوشاپ می توانید این فایل را ویرایش کنید. بعد از خرید فایل از وبسایت اطلاعات شخصی خود را در فایل قرار دهید . اگر کارت شناسایی شما گم شود ، به سرقت رود یا در دسترس نباشد براحتی می توانید از این فایل استفاده کنید.

 

دانلود فایل لایه باز پاسپورت آمریکا America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس آیدی کارت نیویورک قابل ویرایش

 

اطلاعات کلی در مورد آمریکا United States

دانلود فایل لایه باز پاسپورت آمریکا America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس (به انگلیسی: United States of America و به اختصار: USA) که به صورت خلاصه ایالات متحده یا آمریکا خوانده می‌شود، یک کشور مستقل در آمریکای شمالی میان کشور کانادا و مکزیک و اقیانوس اطلس و آرام است. آمریکا به‌جز سرزمین اصلی؛ با شیوهٔ حکومت جمهوری فدرال متشکل از ۵۰ ایالت، یک حوزه فدرال، پنج سرزمین خودمختار و مجموعه‌ای از جزایر پراکنده که مجموعاً دارای مساحتی معادل ۳٫۸ میلیون مایل مربع (۹٫۸ میلیون کیلومتر مربع)؛ چهارمین کشور پهناور جهان محسوب می‌شود و با جمعیتی بیش از ۳۳۰میلیون (آمار سال ۲۰۲۰)؛ سومین کشور پرجمعیت جهان می‌باشد. پایتخت آمریکا واشینگتن، دی.سی. و پرجمعیت‌ترین شهر آن نیویورک در ایالت نیویورک است.

چهل و هشت ایالت آمریکا و منطقهٔ فدرال پایتخت در سرزمین اصلی ایالات متحدهٔ آمریکا واقع در آمریکای شمالی میان کانادا و مکزیک قرار دارند. ایالت آلاسکا در گوشهٔ شمال غربی آمریکای شمالی میان کانادا از شرق و تنگهٔ برینگ و روسیه از غرب جای گرفته‌است. ایالت هاوایی که به صورت مجمع‌الجزایری می‌باشد، در میانه اقیانوس آرام واقع شده‌است. قلمروهای ایالات متحدهٔ آمریکا که در دریای کارائیب و اقیانوس آرام پراکنده هستند، نه منطقهٔ زمانی را شامل می‌شوند. جغرافیا، آب و هوا و حیات وحش فوق‌العاده متنوع و گوناگون آمریکا، این کشور را در زمرهٔ ۱۷ کشور دارای تنوع زیستی فراوان قرار داده‌است. سرخ‌پوستان دیرین، ۱۵٬۰۰۰ سال پیش از سیبری به سرزمین اصلی آمریکای شمالی مهاجرت کردند.

استعمار قاره آمریکا توسط اروپایی‌ها از قرن شانزدهم میلادی آغاز شد. در آغاز ایالات متحدهٔ آمریکا با ورود امپراتوری بریتانیا در ویرجینیا و برمودا، امپراتوری هلند در نیو هلند، امپراتوری فرانسه در شمال و غرب و امپراتوری اسپانیا در تصرف رود می‌سی‌سی‌پی و جنوب غربی همراه بود. ۱۳ مستعمره بریتانیایی توسط امپراتوری بریتانیا در ساحل شرقی پدیدار گردید. درگیری‌های متعدد بر سر قانون مالیات و نبود نماینده از میان مردم، پیرو جنگ انقلاب دانلود فایل لایه باز پاسپورت آمریکا America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس (سال ۱۷۷۵–۱۷۸۳)، منجر به تشکیل نخستین کشور مستقل از یک امپراتوری خصوصاً بزرگترین امپراتوری جهان، آغاز انقلاب آمریکا (سال ۱۷۷۵) و نهایتاً اعلامیه استقلال ایالات متحده آمریکا گردید.

 

اسکن پاسپورت آمریکا America

فایل لایه باز پاسپورت آمریکا America passport psd به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس را برای دانلود گذاشتیم تا بتونید در سایت های خارجی که ایرانی ها را تحریم کرده اند ثبت نام کنید. به دلیل حمله آمریکا به این سایت ها برای اخراج فعالیت ایرانی ها متاسفانه راهی نمی ماند جز اینکه به عنوان یک فرد خارجی در این سایت ها ثبت نام کنیم . برخی از این سایت ها هم خودشان متوجه هستند که فردی که ثبت نام کرده ایرانی هست اما نیاز به مدارکی دارند برای اینکه اگر نیاز بود هوست شما را با آن مدارک پنهان کنند. فایل لایه باز مذکور قابل ویرایش بوده و می توانید قسمت های آن را ویرایش کنید فونت های لازم نیز در فایل موجود است، قبل از باز کردن فایل لازم است ابتدا فونت ها را نصب کنید.ب رنامه مورد نیاز باز کردن فایل برنامه فتوشاپ می باشد.

  • رفع لیمیت حساب PayPal
  • وریفای حساب پی پال
  • وریفای حساب فیسبوک
  • وریفای حساب اسکریل
  • وریفای حساب Neteller
  • وریفای حساب Payoneer
  • وریفای حساب Payza
  • وریفای حساب Ebay
  • وریفای حساب بیت کوین
 

قبض خدماتی ( قبض برق ) جهت تایید آدرس proof Address

بسیاری از سایت ها و شرکت هایی که احراز هویت آنلان انجام میدن برای تایید آدرس معمولا از شما درخواست مدارک میکنند که برای این منظور می توان از قبوض خدماتی همچون برق ، گاز و تلفن استفاده کرد. و با تغییر مشخصات و ارائه آن می تونید آدرس خودتون رو تایید نمایید.

قبض خدماتی ( قبض برق ) جهت تایید آدرس proof Address  قبض برق لایه باز آمریکا United States دانلود رایگان قابل ویرایش در فتوشاپ تایید آدرس سکونت

موارد استفاده از فایل اسکن شده و قابل ویرایش پاسپورت آمریکا psd

فایل فوتوشاپی فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور آمریکا America ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس کشور آمریکا America ( بزودی) کاملاً قابل ویرایش. قالب با کیفیت بالا. آسان برای سفارشی کردن ،همراه با فونت های لازم که شما می توانید این قالب را ویرایش کنید و هر نام ، آدرس ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، تاریخ انقضا ، تغییر عکس و غیره را قرار دهید. برای ویرایش این فایل شما نیاز به نرم افزار فوتوشاپ دارید که بعد از دانلود شما نیاز هیچ دانشی در زمینه فوتوشاپ می توانید این فایل را ویرایش کنید.

از این فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور آمریکا America ، برای ایجاد حساب در سایت های استفاده نمایید. کشور ایران به خاطر تحریم های که وجود دارد، اجازه باز کردن اکانت و حساب را در یان سایت های ذکر شده ندارد، به همین دلیل و رای دور زدن تحریم ها چاره ای جز استفاده از مدارک فیک نیست. در همین راستا این مدارک لایه باز و قابل ویرایش برای دوستان گذاشته شده است تا بتوانند از درامد دلاری خود لذت ببرند.

توجه : این مدارک تنها جهت دور زدن تحریم ها و وریفای اکانت مد نظر کاربرد دارد ، مسلما اطلاعات درج شده درون مدارک دمو و غیرواقعی می باشد ، برای استفاده از مدارک در هر منظور نیاز به مهارت و یا مطالعه مقالات مناسب در این زمینه می باشد ، لذا مسئولیت استفاده از آن و یا بلاک شدن اکانت بر عهده فرد استفاده کننده می باشد.

 

 

 


 

آیدی کارت لایه باز لهستان

آیدی کارت لایه باز آفریقای جنوبی

پاسپورت لایه باز استرالیا

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 182

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما